ابزار منو ثابت


  • وب انجمن مورفولوژی جغرافیایی
  • 
  • وب هم کلاسی
  • سکوت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

     جاده ی مبهم خاطرت تلخم را درین نیمه راه می نگرم و سکوت می کنم

     

    قطره های نقره ای اشک هایم را هنگام خشم لمسیده و سکوت می کنم

     

    مرغ خسته ی حسرت دستانم را در آغوش می گیرم و سکوت می کنم

     

    دلبستگی های فریبانه ی شهر را نظاره کرده و سکوت می کنم

     

    آن گاه که در قیل وقال مردم شهر گم می شوم ، سکوت می کنم

     

    ناز و کرشمه های کودکانه ام را به تاراج سیمرغ می گذارم و باز سکوت می کنم

     

    ستاره ی امید را در هاونگ لیلی کوبیدم و سکوت کردم

     

    تا شاید از خرده هایش باغچه ای پر از مریم یاس را روی صفحه ی سپید چشمانم نقاشی کنم
    در پایان نیز مطمئن باش نقش تو را با رنگ سکوت رنگ آمیزی می کنم...

     

    باز سکوت می کنم....

     

    با این تصویر متأثر خواهید شد و به فکر فرو می روید !!  www.taknaz.ir



    نظرات شما عزیزان:

    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:







    تاريخ : شنبه 26 اسفند 1395 | 23:56 | نویسنده : هادی عزیزی |
    ابزار وب رایگان-جک و لطیفه