ابزار منو ثابت


  • وب انجمن مورفولوژی جغرافیایی
  • 
  • وب هم کلاسی
  • سکوت..

    سکوت میکنی ...بعضی وقت ها سکوت میکنی چون اینقدر رنجیدی که نمیخوای حرف بزنی

    بعضی وقت ها سکوت میکنی چون واقعا حرفی واسه گفتن نداری گاهی سکوت یه اعتراضه گاهی هم انتظار... 

     



    نظرات شما عزیزان:

    مائده
    ساعت17:46---15 اسفند 1393
    این روزها بیشتر از هر زمانی دوست دارم خودم باشم
    دیگر نه حرص بدست آوردن دارم
    و نه حرص از دست دادن را
    دلم هوای خودم را کرده است ...

    پاسخ: لایک...


    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:







    برچسب‌ها: سکوت

    تاريخ : شنبه 1 فروردين 1389 | 4:0 | نویسنده : هادی عزیزی |
    ابزار وب رایگان-جک و لطیفه