ابزار منو ثابت


  • وب انجمن مورفولوژی جغرافیایی
  • 
  • وب هم کلاسی
  • ههههههههههههههههههههههههههههه

    یکی پیام داده:من عاشقتم . . . .بهش گفتم:پس بزن قدش!

    میگه:یعنی توهم منو دوست داری؟


    گفتم نه دیگه! الان هردومون منو دوست داریم . . .!!!!!!

     

    عکس های طنز و دیدنی (50)  - Wwww.TakPix.Com

     



    نظرات شما عزیزان:

    =====
    ساعت9:48---9 دی 1392
    ممنون
    لایک.


    آنیسا
    ساعت21:13---7 دی 1392
    یعنی دیگه اوندر برات بی ارزشمدیگه یه نظر هم برام نمیدی؟

    ها کچل؟

    جواب بده

    شوخی دارم میکنم به دل نگیر
    پاسخ مدیر..: اومدم.....


    =====
    ساعت9:49---5 دی 1392
    ممنون لینک شدید راستی عنوان وبم هرچی بخوای هست نه هرحی بخوای
    هههههههههههههههههه
    ابجی ادرس وبت رو دوباره بزن....


    ☁.¸¸.•☂مریم☁
    ساعت18:50---4 دی 1392
    دادا این عکس حیوناا چیه؟؟من میترسممم
    ههههههههههههههههههههههه


    nanaz
    ساعت12:52---1 دی 1392
    گاهی دلت از سن و سالت می گیرد

    میخواهی کودک باشی

    کودک به هر بهانه ای به آغوش غمخواری پناه می برد

    و آسوده اشک می ریزد

    بزرگ که باشی

    باید بغض های زیادی را بی صدا دفن کنی ..
    عالیه...........لایک...


    خواهری
    ساعت0:09---1 دی 1392
    وقتی فشارش میدی ، وقتی لمسش میکنی، وقتی لباتو میزاری رو سوراخ تنگش ، وقتی آبش میاد تو دهنت

    تازه میفهمی چه اناریه (انار ساوه)

    شب یلدا مبارک
    پاسخ: ههههههههههههههههههههههههههه


    nanaz
    ساعت13:47---30 آذر 1392
    kheli postat bahalan

    ton ton bhm sar bzn
    چشم.....چشم..


    خواهری
    ساعت17:17---29 آذر 1392
    بچه من دوروزه اومدم نمیتونم وبتو باز کنم به چه زوری باز شد



    چرا اخه ایقد سنگینش کردی
    چشم یکم سبکش میکنم...


    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:







    تاريخ : جمعه 30 اسفند 1387 | 23:59 | نویسنده : هادی عزیزی |
    ابزار وب رایگان-جک و لطیفه