ابزار منو ثابت


  • وب انجمن مورفولوژی جغرافیایی
  • 
  • وب هم کلاسی
  • سلامتیشون...صلوات...هههههههه

    مرد شب خونه نمیاد

    فرداش زنش میپرسه کجا بودی؟

    میگه پیش دوستم!!!

    زنه زنگ می زنه به

    10تا از دوستاش 8 تا میگن

    اینجا بوده 2 تا میگن

    هنوز اینجاست !

    !! سلامتی همه رفیقای با مرام...

     

     

     

     

     

     



    نظرات شما عزیزان:

    anahita
    ساعت20:09---10 شهريور 1392
    هَر چه میخواهد دٍل تـَنـگـت…. ســــاکـــت! کسی دَرک نَخواهد کرد…../>
    زندگی سه چیز بیشتر نیست به اجبار به دنیا اومدن با غم زیستن با ارزو مردن •


    anahita
    ساعت20:02---10 شهريور 1392
    گـفـت : بـگـو ضـمـایـر را




    گـفـتـم : مــَن مـَن مـَن مــَن مَــن مــَن




    گـفـت:فــقـط مــن ؟




    گـفـتـم: بـقـیـه رفـتـه انـــد . . .

    گفتم به گل زرد چرا رنگ منی افسرده و دلتنگ چرا مثل منی من عاشق اویم که رنگم شده زرد تو عاشق کیستی که هم رنگ منیپاسخ:


    Edwaed
    ساعت11:07---10 شهريور 1392
    به منم سر بزن وب خوبی داری...
    ممنون..سر میزنیم..


    تینا
    ساعت21:50---9 شهريور 1392
    شعرتون بغضمو شکست خیلی قشنگه میشه اسمشو بگین لطفا؟؟
    به خا اسمی نداره..فقط این ...یک سخن هستش...


    اجــــــی محـــــدثــــــه
    ساعت18:29---9 شهريور 1392
    بــــرای ِ هــر کـس کـه رفــتـنی سـت ،



    فــــقـط بــــایــــد ..



    کنــــار ایــستــاد ..



    و ..



    راه بـــــاز کـــــرد !



    بــه هـمـیـن ســـادگــــی !
    سـختـه بـه جـایی بـرسی کـه دیـگه نـه هیـچ اومـدنی آرومـت کنـه ، نـه هیـچ رفتنی نابودت اجی ولی اگه وبت رو تعطیل کنی حلالت نمیکنم گفته باشم....باید اشم اوم کس رو بگی


    kimya
    ساعت10:01---9 شهريور 1392
    mahshare

    montazeram

    kimya
    ممنون کیمیا جان.......بازم منتظرت هستم عزیز...


    حــــــرف هـــای یه دختر امروزی
    ساعت0:35---7 شهريور 1392
    لینک شدی عاخاهادی
    ممنون شما هم لینک شدید عزیز.....


    ☁.¸¸.•☂مریم☁
    ساعت23:37---6 شهريور 1392
    لینکی عزیزم
    ممنون مریم چون......تو هم لینکی...


    شیدا
    ساعت23:34---6 شهريور 1392
    تلخ است ،



    همه فکر کنند سرت شلوغ است ،



    و تنها خودت بدانی چقدر



    تنـــهایی ...
    ابجی کاش این رو همه میدونستن....ولی هیچکس نمیدونه..نننننن


    anahita
    ساعت20:48---6 شهريور 1392
    تو را آرزو نخواهم کرد... هیچوقت! تو را لحظه ای خواهم پذیرفت... که خودت بیایی با دل خودت.... نه با آرزوی من... \"
    جـدایـی آنقدر ها هم که فکر می کنی تلخ نیست اگر هنوز حـرف های من را باور نداری از نادر و سیمین بپرس که از تمام دنیــا جایــزه گرفته اند •


    anahita
    ساعت11:47---6 شهريور 1392
    به ســـــلامتیه کــسی که نمــیشناســــه منو



    اما نوشــــته هامو میــخونـــــه



    تا از درونــمبا خــبر شه ♥



    و زیرش نظر میــزاره



    نه واســه اینکه خوشــش اومــده



    واســه اینــکه بهت بفهــمونه کهتنــها نیــستی
    لایک....لایک...لایک...لایک...


    anahita
    ساعت11:46---6 شهريور 1392
    تو مقصری اگر من دیگر ” من سابق ” نیستم ! من را به من نبودن محکوم نکن ! من همانم


    که درگیر عشقش بودی ! یادت نمی آید ؟! من همانم ! حتی اگر این روز ها هر دویمان بوی


    بی تفاوتی بدهیم ! ...




    شاید...ههههههههههه


    f.s
    ساعت1:54---6 شهريور 1392
    عااااامو اییییول

    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:







    برچسب‌ها: دوستت دارمسلامتی شون

    تاريخ : سه شنبه 30 اسفند 1388 | 23:59 | نویسنده : هادی عزیزی |
    ابزار وب رایگان-جک و لطیفه