ابزار منو ثابت


  • وب انجمن مورفولوژی جغرافیایی
  • 
  • وب هم کلاسی
  • خداحافظ

    سردش بود…

    دلم را برایش سوزاندم…!

    گرمش که شد، با خاکسترش نوشت

    ” خداحافظ “

     

     

     

     

     

     



    نظرات شما عزیزان:

    yasna13
    ساعت18:39---24 مرداد 1392
    سلااااااااااااااااااااااااام مرسی که سر زدی منو با ادرسwww.yasna.loxblog.comوبا اسم *مهربانم دوستت دارم*لینک کن بعد بهم خبر بده تا منم لینکت کنم
    باشه..چشممممممممممممم میکینم....


    شیدا
    ساعت10:50---24 مرداد 1392




    نمــے دانــــے ،چه دردے دارد ! وقـــتــے حــــالـم .. در واژه هــا هــم نــمــے گنــــجــد ..


    جالب.....درحد لایک//


    mahdie khanoom
    ساعت0:30---24 مرداد 1392
    وقتي عاشق کسي مي شوي که لياقت ندارد...



    پس مي شود هر آنچه که نبايد بشود..

    و تو...



    هنگ ميکني از اين همه بي لياقتي او...
    افرین.............................لایک...


    اجی محدثه
    ساعت14:53---20 مرداد 1392
    دستاشو مشت کـرده بود...

    پرسـیدم توي مشتت چـیه؟!

    گفت : خودتـ نگـاه کن

    دستاشو گرفتم و آروم باز کردم...

    توی دستاش چیزی نبود!!!

    گفتم : چیزی نیست کـه...!

    دستامــو که توی دستاش بود فشـــرد و گفت:

    نبــود...ولی "حــالا هست"!

    دستام گرم شد و اون لبخند زد...
    وای ...جه عالی ورمانتیک....


    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:







    تاريخ : شنبه 30 اسفند 1388 | 23:59 | نویسنده : هادی عزیزی |
    ابزار وب رایگان-جک و لطیفه