ابزار منو ثابت


  • وب انجمن مورفولوژی جغرافیایی
  • 
  • وب هم کلاسی
  • هههههههههههههههه
    من حداقل 15 حقیقت رو راجع به شما میدونم:
    1. الان توی اینترنتی
    2. الان توی وب منی
    3. یک انسان هستی
    4. الان داری پست منو میخونی
    5. تو نمیتونی با زبونه بیرون بگی ژ
    7. الان داری امتحان میکنی
    8. الان خندت گرفته
    9. اصلا ندیدی که من عدد 6 رو جا انداختم
    10. الان داری چک میکنی که واقعا عدد 6 رو جا انداختم یا نه
    11. الان باز خندیدی
    12. نمیدونی که من یه عدد رو هم چندبار نوشتم
    13. الان داری چک میکنی
    14. پیداش نکردی و داری فحشم میدی
    15. و اینکه نمیدونی من دارم به تو میخندم چون منظورم عدد 1 بود که تا الان 8بار نوشتم

    {-7-}{-7-}{-7-}{-7-}{-7-}{-7-}{-7-}{-7-}{-7-}{-7-}{-7-}{-7-}{-7-}{-7-}{-7-}

     



    نظرات شما عزیزان:

    ملكه يخي
    ساعت23:46---26 فروردين 1394
    لايك داشت...
    پاسخ: ممنونم


    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:







    تاريخ : سه شنبه 30 اسفند 1398 | 23:59 | نویسنده : هادی عزیزی |
    ابزار وب رایگان-جک و لطیفه