ابزار منو ثابت


  • وب انجمن مورفولوژی جغرافیایی
  • 
  • وب هم کلاسی
  • مطالبی در مودر ماشین مورد علا قه ام..هر کی خوشش اومده بیاد به ادامه مطلب...
    اعلام کرد: ما تصمیم به این مدل LaFerrari، "رئیس جمهور فراری، لوکا دی Montezemolo،" به دلیل آن حداکثر بیان از آنچه تعریف شرکت ما است - تعالی. تعالی از نظر نوآوری در فن آوری، عملکرد، یک ظاهر طراحی رویایی و هیجان مطلق از رانندگی. هدف در جمع ما، این ماشین واقعا فوق العاده ای است که شامل راه حل های پیشرفته است که در آینده، راه خود را بر روی بقیه از محدوده است، و آن را نشان دهنده معیار برای کل صنعت خودرو. LaFerrari بهترین بیان، مهندسی بی نظیر و منحصر به فرد شرکت ما و طراحی دانش فنی، از جمله که در فرمول 1 به دست آورد. "
    برای فراری در توسعه از محدود مجموعه ای خاص مانند LaFerrari نشان دهنده فرصت را برای آزمایش با تمام راه حل های فن آوری که بعدا فیلتر خواهد شد بر روی اتومبیل های تولید. از اهمیت ویژه ای در این زمینه معرفی سیستم ترکیبی که استفاده کامل از KERS F1 Scuderia فراری می دانم چگونه است، در یک راه حل که ارزش های اساسی عموم فراری - عملکرد و لرزش رانندگی. تکنولوژی ترکیبی استفاده می شود، شناخته شده به عنوان HY-KERS، نشان دهنده ترکیب کاملی از حداکثر کارایی و تولید گازهای گلخانه ای پایین تر است. LaFerrari در واقع فقط 330 گرم / کیلومتر از CO2 اما بدون توسل به برق فقط درایو که می تواند ماموریت این مدل مناسب نیست از خود ساطع میکند. HY-KERS سیستم است، با این حال، طراحی شده به طوری که در برنامه های آینده، یک ماشین را می توان با استفاده از قدرت منحصرا الکتریکی برای چند کیلومتر رانده می شود و در طول تست توسعه، یک نسخه کامل الکتریکی LaFerrari، به دست آورد فقط 220 گرم / کیلومتر از C02 تولید گازهای گلخانه ای در سیکل ترکیبی است.
    LaFerrari با کنترل های پویا که برای اولین بار بر روی یک اتومبیل جاده فراری با علم مربوط به حرکت اجسام در گازها و هوا فعال و سیستم HY-KERS یکپارچه مجهز شده است. با تشکر از منطق اختصاصی فراری که حاکم بر تمام سیستم ها، ماشین می تواند سطوح مطلق از عملکرد، کارایی و حمل و نقل مربوط به مبحی حرکت گازا و وا، بدون هر نوع سازش در هر منطقه دست یابد. یک روش بسیار پیشرفته و غیر قابل انعطاف همچنین با طراحی داخلی که ویژگی های HMI با الهام از تک جانشین F1 گرفته شده است.
    LaFerrari اولین ماشین در تاریخ فراری به توسط سیستم HY-KERS پیگیری شده است. ICE نشان دهنده اوج توسعه و پژوهش موتور با 6262 سی سی V12 که مشت 800 CV و REVS به حداکثر 9،250 دور در دقیقه، یک رکورد برای یک موتور این جابجایی است. همچنین ویژگی های نسبت تراکم 13.5:1 بسیار بالا و یک خروجی خاص بالا برابر است با 128 رزومه به ازای هر لیتر است. موتور با 120 کیلووات (163 CV) موتور الکتریکی، به آن قدرت خروجی ترکیبی از 963 CV همراه است.
    سطح گشتاور بالا در دسترس در revs پایین از موتور الکتریکی اجازه مهندسان برای بهینه سازی عملکرد موتور احتراق داخلی در revs بالاتر است، بنابراین ارائه یک منبع ثابت از قدرت استثنایی در سراسر محدوده برگرد. مجموع گشتاور تولید شده است در بیش از 900 نیوتن متر است. - تأمین انرژی چرخ های رانش و دوم ancillaries - و یک بسته باتری متصل به کف شاسی متشکل از سلول ها که در بخش Scuderia فراری که در آن مونتاژ سیستم ترکیبی متشکل از دو موتور الکتریکی توسعه یافته در همکاری با Magneti Marelli KERS برای F138 نیز ساخته شده است. تخصص Scuderia صرفه جویی قابل توجهی در وزن و اندازه اجزای فردی مجاز و باتری وزن تنها 60 کیلوگرم در حالی که ارائه بالاترین چگالی انرژی ممکن است برای این نوع از نرم افزار.
    باتری ها در روش های مختلف شارژ: تحت ترمز (به حتی سخت ترمز با ABS فعال) و هر زمان V12 تولید گشتاور بیشتر از مورد نیاز، از جمله در پیچ. در مثال دوم، به جای به چرخ ها فرستاده می شود، گشتاور اضافی را به انرژی تبدیل شده و ذخیره شده در باتری است.
    موتور الکتریکی با F1 گیربکس کلاچ دوگانه به نفع توزیع وزن مطلوب همراه است، بلکه برای افزایش بهره وری انرژی به عنوان گشتاور فورا در دسترس است به چرخ و بالعکس، از چرخ به موتور الکتریکی شارژ شده است.
    علم مربوط به حرکت اجسام در گازها و هوا فعال نقش مهمی را ایفا می، به آنها اجازه می دهد تنظیم کامل پیکربندی خودرو برای رسیدن به عملکرد استثنایی LaFerrari را.
    هدف مهندسان برای ارائه بالاترین درجه از بازده مربوط به مبحی حرکت گازا و وا که تا به حال با هر ماشین جاده به دست آورد، با ضریب نزدیک به 3، به لطف راه حل های فنی های honed با تجزیه و تحلیل CFD و ریز کوک در تونل باد F1 بود.
    برای افزایش بهره وری، LaFerrari فعالیت های ورزشی دستگاه های مربوط به مبحی حرکت گازا و وا جلو (دیفیوزر و راهنمای پره در قسمت زیر) و عقب (دیفیوزر و اسپویلر عقب) که تولید downforce که بدون به خطر انداختن کلی ضریب درگ خودرو مورد نیاز است. این دستگاه به صورت خودکار بر اساس تعدادی از پارامترهای عملکرد های مختلف که در زمان واقعی کنترل پویا خودرو خودرو مانیتور، بنابراین تضمین پیکربندی ایده آل بر اساس شرایط رانندگی اعزام.
    یکی از بیشتر جنبه نوآورانه LaFerrari، ادغام علم مربوط به حرکت اجسام در گازها و هوا فعال آن و سیستم ترکیبی با دیگر سیستم های کنترل پویا سرنشین است. این به این معنی ماشین پاسخ هوشمندانه به ورودی راننده، برای ساخت یک ترکیب بدون درز از عملکرد بی سابقه و احساسات رانندگی بی نظیر است.
    الگوریتم های فراری اختصاصی ارائه ادغام بهینه از موتور الکتریکی و V12 برای پاسخ آنی. HY-KERS در پیچ، به عنوان مثال، بالا نگه می دارد از REVS V12 را به تضمین شتاب بهتر در هنگام خروج.
    با است سیستم ترمز Brembo LaFerrari همچنین سیستم ترکیبی یکپارچه، و دارای چند ویژگی های جدید، از جمله شده callipers سبک جدید طراحی شده برای تضمین خنک کننده درست و مواد کربن سرامیک (CCM) دیسک شامل یک ترکیب جدید است.
    پتانسیل عملکرد فوق العاده این خودرو نامیده می شود برای تایر های مختلف مجموعه ای، با 265/30 R 19 PIRELLI P-صفرها در جلو و 345/30 R 20S در عقب.
    همه در تمام ماشین تضمین حداکثر لرزش رانندگی در هر وضعیت و سطح عملکرد سطح بالا: 0-100 کیلومتر / ساعت در کمتر از 3 ثانیه و 0-200 کیلومتر / ساعت در کمتر از 7 ثانیه، زمان دامان در Fiorano زیر 1 '20 "- 5 ثانیه سریع تر از انزو و بیش از 3 ثانیه سریعتر از F12berlinetta LaFerrari است بنابراین سریعترین ماشین جاده در سابقه طولانی Maranello.
    یک ظاهر طراحی تیم طراحی فراری به رهبری توسط فلاویو Manzoni یک ظاهر طراحی شده LaFerrari مشغول به کار در همکاری نزدیک با مهندسان به تأکید بر ارتباط سخت بین فرم و عملکرد. نتیجه فوق العاده، طراحی نوآورانه که حفظ لینک های نزدیک به سنت ضبط اموال بیگانگان است. این است که در پروفایل عوارض جانبی آن مشهود است: ماشین، بینی تیز و رو به پایین شیب دار و نوعی کلاه بی لبه زنانه ومردانه بسیار کم است که بر wheelarches عضلانی آن، اشاره روشن به اشکال جلال فراوان از اواخر 1960s به فراری نمونه های ورزشی.
    درمان مجسمه به شدت توسط خود را به وضوح علم مربوط به حرکت اجسام در گازها و هوا F1 الهام گرفته و یک بخش دم که exudes sportiness غیر قابل انعطاف است تحت تاثیر قرار بدن LaFerrari داده شده است.

    نظرات شما عزیزان:

    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:







    تاريخ : سه شنبه 30 اسفند 1387 | 23:59 | نویسنده : هادی عزیزی |
    ابزار وب رایگان-جک و لطیفه