ابزار منو ثابت


  • وب انجمن مورفولوژی جغرافیایی
  • 
  • وب هم کلاسی
  • کادویه ولنتاین...

     

    سلام ...

    دوستان خوبم خوبید؟...

     

    چه خبر.....

    ...

    امروز ولنتاین  بود...

    یعنی روزی  که انسان هایی که همدیگه  رو

    دوست دارن بهم عشقشون  رو ثابت  میکنن..

    تو کشور ما اکثرا  بهم کادو میدن...

    (ولی من تا حالا هدیه چیزی نگرفتم..یعنی در واقع  عشقی نداشتم..البته

    اینم بگم هااا  خودم  نخواستم عشقی داشته باشم..چون من

    دوست دارم اکثرا بنز یا پورشه سوار بشم..واسه خاطر همین  سواری با 

    پژو  یا دنا یا چیز های امثال اون سوار نمیشم..ایشاله که بتونید منظورم رو متوجه بشید..)

    ولنتاین چیز خوبیه.

    .وقتی بشه که دست عشقت رو بگیری ..

    وقتی بتونی به چشم هاش نگاه کنی و خودت رو ببینی .

    وقتی که بتونی  حس دوست داشتن رو از لمس کردن دست هاش 

    بفهمی..

    وقتی که بتونه غم تو نگاهت رو بفهمه..

    وقتی که بتونه  انگیزه بده پیشرفت کنی..

    وقتی که بتونی بهش برسی...

     

    این چیز هایی که گفتم تا وقتی حسش نکنید...

    نمی فهمید که چی میگم (البته من خودمم هنوز حسش نکردم



    نظرات شما عزیزان:

    کویر
    ساعت2:21---31 ارديبهشت 1397
    دیگه شانس شما بوده...ولنتاین بعدی رو امیدوارم بهتون هدیه بدن!!
    پاسخ شانس من نبوده..انتخاب من بوده..نخواستم با هر کسی دوست بشیم..


    لاله
    ساعت19:30---29 دی 1394
    منظورت چیه ها
    پاسخ: همین جوری نوشتم... ممنون که به سیایتمون سر زدین...


    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:







    برچسب‌ها: لبخند بزنید

    تاريخ : سه شنبه 31 اسفند 1396 | 23:59 | نویسنده : هادی عزیزی |
    ابزار وب رایگان-جک و لطیفه