ابزار منو ثابت


  • وب انجمن مورفولوژی جغرافیایی
  • 
  • وب هم کلاسی
  • عکس ومطالبی د مورد ماشین های بورشه
     
     

     

    معین موتور نام شرکتیه که قراره نمایندگی پورشه رو در ایران برعهده داشته باشه و آغاز فعالیتش رو با ورودی بزرگترین عضو خانواده ی پورشه یعنی کاین آغاز کرده. پورشه بیشتر با مدل های باکستر و کایمن و ۹۱۱ معروف هستش که همگی خودروهایی اسپرت و دو در و موتور وسط هستند. کاین یه SUV متوسط هستش که اولین بار در سال ۲۰۰۲ معرفی شد و با توجه به فروش ۱۰۰ هزار تایی اون فقط در یک ماه محبوبیت خودش رو در نیا اثبات کرده. بعد موفقیت در کاینپورشه در سال گذشته مدل سدان خانوادگی ۴ در لوکس پورشه رو معرفی کرد به نام پانامرا که با موتور ۵۰۰ اسب بخاری قوی ترین سدان خانوادگی جهان شناخته می شه.

    پورشه کاین در ۷ مدل تولید می شه که قیمتشون از ۴۵ هزار دلار تا ۱۲۸ هزار دلار متغییره. قوی ترین کاین ها مدل Turbo S هستش که به کمک موتور ۸ سیلندر ۵۵۰ اسب بخاریش می تونه در کنتر از ۵ ثانیه شتاب بگیره و ماکزیمم سرعتش رو به ۲۸۰ کیلومتر می رسونه. مدلی که برای ایران در نظر گرفته شده مدل استاندارد کایین هستش که یه موتور ۶ سیلندر وی شکل با حجم ۳/۶ لیتری با ماکزیمم توان ۲۹۰ اسب بخار در دور ۶۲۰۰ و ماکزیمم گشتاور ۳۷۰ نیوتن متری در دور ۳۰۰۰ است. ماکزیمم سرعتش ۲۲۷ کیلومتر بر ساعت و شتاب صفر تا صدش در مدل دستی ۷/۵ و اتوماتیک اون ۷/۸ ثانیه هستش.از ویژگی های مهم کاین سیستم تزریق سوخت مستقیم ، سیستم زمان بندی متغیر و پیوسته ی میل سوپاپ ها ، سیستم مدیریت ترکشن چرخ ها و سیستم چهار چرخ متحرکه. در نوع گیربکس ۶ سرعته ی دستی و اتوماتیک تیپ ترونیک S داره.مصرف سوخت ترکیبی اون در شهر ۱۶/۸ لیتر و در جاده ۱۱/۷۶ لیتر در هر صد کیلومتره.

    قراره دو دو مدل ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ معمولی و فول آپشن وارد بشن که می تونید لیست تجهیزاتش رو از اینجا ببینید. و در نهایت قیمت کاین در ایران برای مدل ۲۰۰۹ از ۱۲۶ میلیون شروع می شه تا ۱۶۵ و برای مدل ۲۰۱۰ از ۱۲۸ تا ۱۷۰/

     بزرگترین سایت فرهنگی و تفریحی ایرانیان |Funshad.com

     

    امروز قصد معرفی یکی از خودروهای آلمانی را داریم. این خودرو پانامرا نام دارد و یکی از محصولات پورشه به حساب می‌آید. از دو سال و نیم گذشته 700 خودروی پورشه وارد کشور شده که 20 دستگاه آن به پانامرا توربو اختصاص دارد.

    به گزارش ورد آی تی , پانامرا در سه مدل v6 ، 4s و توربو وارد کشور شده که امروز می‌خواهیم به بررسی مشخصات فنی مدل توربو آن بپردازیم. این مدل از پورشه سریع‌ترین خودرو در بازار داخلی محسوب می‌شود. موتور پانامرا توربو 4900 سی سی حجم دارد و 500 اسب بخار قدرت تولید می‌کند.پشت فرمان این خودروی هشت سیلندر می‌توان سرعت 303 کیلومتر بر ساعت را تجربه کرد و در عرض 2/4 ثانیه به شتاب 100 کیلومتر رسید. همچنین این خودرو دارای گیربکس هفت دنده به صورت اتوماتیک PDK، با قابلیت تعویض از روی فرمان است.
    پانامرا توربو دارای باک بنزینی 100 لیتری است که در هر 100 کیلومتر سیکل ترکیبی 2/12 لیتر بنزین می‌سوزاند. از تجهیزات ایمنی و امکانات رفاهی این خودرو می‌توان به سیستم ترمز ضد قفل ABS – ASR – MSR – ABD، کیسه ایمنی هوا (ایربگ) راننده – سرنشین جلو – جانبی – پرده‌ای، گرمکن صندلی‌های جلو، تنظیم برقی صندلی‌های جلو و سیستم کنترل باد تایر اشاره کرد.


     
    نام خودرو: پورشه پانامرا S
    سیلندر: ۸(۳۲V)
    حجم موتور: ۴۸۰۶ سی سی
    قیمت: ۲۳۰ میلیون تومان
    مشخصات فنی
    نام خودرو: پورشه پانامرا S
    تعداد سیلندر و سوپاپ: ۸(۳۲V)
    حجم موتور: ۴۸۰۶ سی سی
    قدرت موتور: ۴۰۰ اسب بخار
    حداکثر سرعت: ۲۸۲ کیلومتر بر ساعت
    شتاب: ۴٫۸ ثانیه
    وزن: ۱۸۶۰ کیلوگرم
    مصرف سوخت ترکیبی: ۱۱٫۱ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر
    طول: ۴۹۷۰ میلیمتر
    امکانات
    ترمز ها: ABS و سیستم کمکی هیدرولیک
    سیستم صوتی:  
    کیسه هوا:

     

    امکانات:
    تنظیم ارتفاع خودرو - تنظیم حالت رانندگی(sport,sportplus) – گرمکن شیشه جلو – قفل مرکزی درها – باز یا بسته بودن باله و پرده عقب – تنظیم صدای خروجی سیستم اگزوز – GPS – تلفن – سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک جداگانه برای سرنشینان – سیستم گرمکن و سرد کن صندلی ها – سیستم adaptive headlight – سیستم تهویه اتوماتیک جداگانه برای سرنشینان عقب – شیشه های کناری سرنیشنان عقب دارای پپرده برقی – صندلی های عقب مجهز به سیستم گرم کن و سرد کن - سانروف برقی – صندلی های برقی جلو با سیستم حافظه یکپارچه برای آینه و فرمان – ماساژور صندلی های جلو – چراغ نقشه خوان – کروز کنترل هوشمند – سنسور پار به همراه دوربین دید عقب – آینه های ضد نور – شیشه شور چراغ های جلو – سنسور باران – کمک فنرهای PASM – انتقال قدرت PDK


    نظرات شما عزیزان:

    .…......
    ساعت2:10---23 اسفند 1395

    هادی اینشالاه بیدنه بولاردان الاسان
    پاسخ: ساغول...اایشاله سن ده اوریدکینه یتیررسن..



    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:







    تاريخ : چهار شنبه 29 شهريور 1393 | 1:43 | نویسنده : هادی عزیزی |
    ابزار وب رایگان-جک و لطیفه